gör först tänk sedan....

new stuff. ska praktisera denna speciellt näre gäller usa. dumt att tänka för mycket på det. det är bara att göra. fingemang tror det kan vara något. åter impuls. den där mia, hon ligger där på bänken och stirrar på mig. ungfär som en vild missförståndd liten unge, man bara väntar på att de ska flyga på en med en kniv. kanske bäst att jag går till atack och öppnar henne först? får se. hon kanske får ligga där en stund till. men nu är jag igång iaf. har mina små planer för hur det här ska funka. en mil. det skulle kännas otroligt fint. måste ju kunna busa med ungarna. läkarbesök imon. är lite rädd. tänk så hittar de någe allvarligt? galet läskigt. jag vet inte ens vad det går ut på. allt jag vet är att det kostar 650 spänn! galet dyrt om du frågar mig. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0