hihihohohaha

idag mina damer och herrar har clara blivit en express tjej. yes gjort min första dag i expressuthyrningen, det funka! hihi. mycket folk vare. även nere i köket vare full rulle, vilket kan ha bidragit till att jag inte slutare 12.30 (som det stog på schemat) utan 17.30. men lite extra pengar säger jag ju inte nej till så jag jobbade lite extra. blir allt som planerat så skrapar jag ihop ca 17 timmar denna helg, inte så pjåkigt. men nu är jag galet trött, så jag myser i soffan med datorn. sängen soon. fin helg inte alls osocial eller så. men jag blir förhoppningsvis tät. nu animal planet. de räddade nyss valar med motorsåg, fint folk. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0