i nyktert tillstånd

det vart etage igår ändå. ödet ville inte men jag trottsa. lyckades ju glömma  mitt nyköpta vin hos mamsen. så det blev en nykter utgång. trodde det skulle vara värdelöst men icke! dock så trodde jag att jag skulle vara pigg som en lärka idag, men icke. seg seg seeeeg har jag varit. inte ens kunnat prata ordentlingt. bättre att vara bakis. ärligt. jobb imon med 9-16(?). skönt med lite timmar. dagens hamburegeri stavades kaos. fint med koll tycker jag. kvällen tillbringas i gustafs. hoppas på film. förövrigt så blev jag skapligt paff igår. fatta inte riktigt. puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det kaos efter att vi gick? eller ska kanske skriva, blev kaoset värre?

2010-01-23 @ 21:07:59
URL: http://fannysabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0