iband så är jag lite feg, jag vet lina

face it! frågan är om jag vill, vill jag, eller rättare sagt vågar jag? tänk när man var nio, kunde krypa upp i mammas knä, sitta där tills allt var löst. nej, det funkar inte att gömma sig. synd. face it det kan bli bra. det kan funka. vill jag? sluta tänk. svenska hjärtan. frusna svenskar. ta mig till min dröm, tyvärr så är det bara jag som kan ta mig dit. jag lever i en dröm, någon annans dröm, i en abstrakt värld. hur kommer man ner på jorden och börja leva? stora frågor stora ord. för stora så jag gömmer mig nog lite till efter det här. men kanske kanske kan jag bli en liten smula mer levade. man måste börja någonstans, okej de där var elakt. gillar inte mina tankar. men face it jag är inte liten och snäll. bäst jag inser det snart tror jag. ut på stan nu och leta efterlikasinnade. pusspuss♥


Kommentarer
Postat av: lina

love you

2010-01-12 @ 18:16:07
URL: http://linaannajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0