if you fall hard, I fall harder

apu idag, första dagen på hundra år känns det som. det var helt okej, fixat och donat lite. kan hända att jag är segast i världen, eller så att peter är hettsigast i världen? skulle tippa på att det är mitt i mellan, jag är lite seg och han lite små hettsig. men de funkar iaf. som sagt sakta men säkert frammåt. just nu är jag trött. för ovanlighetens skull! föresten så funderar jag på att göra hela grejjen lite mindre zebra och lite mer neutral. så kanske första intrycket inte blir hon är hysterisk. eller får se hur det går med det egentligen. pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Felixelle

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-02-11 @ 12:41:35
URL: http://felixelle.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0