julgransplundriing

idag fick den ryka. min fina rosa gran. den har vart fin där den stått i hörnet och satan va tomt det blev efter min lilla färgklick. läste på kartongen att den va 210 cm hög, inte så konstingt kanske att den lämnade efter sig lite plats?nog om granen :) sts ringde idag, shit det är på riktigt nu. får lite ont i magen jag. inte tänka kör ja på. ska fixa alla papper nu och få iväg dem. hade vart grymt skönt. dagens stora glädjestund kom när jag och lina filura på vart min matte b bok kunder vara ( vart spårlöst försvunnen sen innan jul). då säger hon att jag ska kolla under soffan, och mycker riktigt där under hörnet av vår hörnsoffa ligger den rackarn! galet nöjd, hade kännts lite jobbigt att lägga ut ca tvåhundra på en matte b bok? sen har jag städat rummet, fick lite nojja efter dagens jobb. kännde att det var bäst jag städade innan det gick överstyr. affro var inplanerat, men hon va tydligen sjuk så det lev ett vanlöigt danspass istället. drygt, kul och skuttit. nu sängen, imon skooolan :) har fixat så att det äntligen blir skola 3 och apu 2 dagar. men peter är nog lite av en stjärna ändå. natti, pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0