onödig rubrik.

okej inge kul. jag gillar inte hörn. du ställer mig i ett hörn. jag har ingen stans att ta vägen jag får panik. att du sedan tar med åskådare gör ju det hela bättre. fucker. okej jag är trött och kan inte andas och jag överreagerar. men glöm att du hör nått mer av mig ikväll. eller imon med för den delen. snälla lilla gud befria min näsa. jag vill andas som en fri människa, gillar inte syrebristen som uppstår så fort jag sänger munnen. dessutom vill jag märka mig för livet igen. nått galet och dumt. vill det troligen bara för stunden, och väntetiden på cirkus en månad kommer göra att det aldrig kommer bli av så lika bra jag skippar den bokningen och håller mig till planen om mina hjärtan. ech nu försvinner jag med min virkning för en stund. mitt liv som 18 år och as bitter, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0