Pick-Me-Up song.

ganska bra dag faktiskt. pluggat matte i ca 4 timmar, det går otroligt segt. men nu har jag ju hittat min bok iaf, hihi. maaaagträning idag på friskis cour pass. det var, jobbit! men värst var nog ändå balansövningarna, mina fotleder brann! just nu borde jag plugga naturkunskap som en tok, men jag fixar annat ist, fyller i min nya almernacka (♥³), kollar över min ekonomi och flyttar över allt i min gamla plånbok. fint stuff. imorgon ska jag försöka få tag i mitt körkort, sen träffa mami!!! pratat med pappsen idag med, han mådde bra, jag mådde bra, det var toppen. jag ska på dop den 14/2, längtar lite faktiskt. inte träffat dem på så länge, men nu ska jag, jag och framor. nu måste det bli natur, inget val. pusspusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0