snart hela sex år har gått,

sedan vi började sjuan! är inte det helt amazing? galet? kalla det var ni vill men om ca ett halvår är det sanning. så vad ska vi göra dessa sista månader innan vi går in i 6 år sedan vi började sjuan stadiet? tror min blogg förvandlats till en plants där mina spontana aha upplevelser samlas. det är fint att ha dem kvar tycker jag. så om ca sex månader ska jag fira och fasas över att det var hela sex år sedan jag bärjade sjunde klass. det var nyss enligt mig, men tydligen inte enligt verkligheten. barnen som föddes då är nu snart sex år, de kan prata springa, till och med göra kullerbyttor. det är en sjuk värld vi lever i, den går så galet fort. men det jag egentligen ville säga är att jag saknar 7an, jag gillade det, sjuan var bra. hade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0