soffhäng med lajni

och min handled är paj, överansträngd skulle jag tippa på. gillar det inte! helt klartadrex säckarnas fel, de gick inte att lyfta normalt. så nu kurerar jag den, ingen boxning ikväll alltså. men kanske ett medelpass? mamma kommer sen :) och jag har köpt en grän fjärilsring på rea, nöjd. ännu nöjdare är jag över att jag hämtat hem mitt körkort och att jag äntligen gjort naturprovet. fint fint fint. och snart mycket snart ska jag göra klart samhälskunskapen OCH svenskan. hihi. dagens stora aha upplevelse var att jag, strumpor och mjuktennis slutar i tresket. pusspusspuss, en fin dag kanske du får en puss♥

Kommentarer
Postat av: Pederzahra

many thanks for your dedications to this world

2011-07-13 @ 11:20:12
URL: http://pederzahra.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0