vad gör jag?, ingenting

ligger i sängen med datorn på magen, borde skriva för brinnande livet, men nja lite senare. kollar kläder och drömmer. väldigt fin sysselsättning enligt mig själv. för övrigt så luktar det apricos överallt, boddybutter is the shit! senare kan det bli så att jag far hem till mamma en sväng, blir ju ingen apu imorgon heller. tar det nästa vecka när jag har lite mer jävlar anamma i kroppen. just nu finns det som sagt bara drömmar och de kommer man ju inte så långt med när man bär de där satans tunga säckarna. om circus två timmar så är det planerat att jag ska bli krulltott. lite spännande. bra för mitt hår, jobbigt för mina nyodlade dreads. hejdå tuperings hysteri. jag vill ha mitt hm paket, längtat efter det länge nu. sen vill jag ha lite kreaiv fritid.men just nu drömmer jag bara.
pusspuss ha det fantastiskt bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0