you've got the love, I need to see me through

fin dag. bra dag. lagt golv i en bastu nästan heöt själv, och det blev bra! awsome. min dator är segast i världen just idag. jag kanske smittat den, är galet trött. vaknade tom 6.45 imorse, alltså en kvart innan jag började och tio minuter innan jag skulle vara nere hos peter. obs! tog cykeln ner och rulla in kvart över. jobbit. men resten av dagen rulla på fint förutom att jag hacka ner mitt fingar i en flisa och skar upp det. bloood. just för stunden håller jag på och beställer bankkort. med eget motiv, hihi. men det kostar ju en liten peng s funderar på om det är värt eller inte, undrar om man kan använda det in the u.s.a ? bäst jag läser lite kanske. mitt rum ser ut som skit. borde städa men sover nog hellre ikväll. tom före paradise(!). pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Tagetirill

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-05-25 @ 09:37:00
URL: http://tagetirill.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0