bryter bara kvistar med blommor

nu är hänger/ligger i allafall mina kläder på plats i min nystädade/rensade garderob, galet skönt. känslan av att kasta är som att våga bli kär, lite läskigt i början men förbannat härligt när man väl tagit steget. börjar så smått inse att jag kommer bli fast med min pensel tills i höst, dom smyger på mig mer projekt hela tiden. grattis clara du fick måla staketet själv! nästa vecka väntar iaf en pandurovecka och jag kommer kunna drömma mig  bort lite. föresten så va festivalen heeelt okej, fast inget slår -08. robyn va bäst, familjen, markus, miike snow och fibes oh fibes va inte så pjåkiga de heller. veckans kärlek gick till vampire weekends sångare, haha tror jag fastna lite extra där, de var föresten också bra!. lily däremot va lite seg. i söndags va annika och farmor här, med sig hade de världens sötaste selma. den andra lilla sötnosen fick va kvar hemma. och vincent har börjat fått lite strysel i nackmusklerna så snart vågar jag peta på honom. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0