fast i "kasta djungeln"

om jag är kass på något så är det att kasta saker, antingen spar jag allt eller så får jag nått fel och kastar för mycket. så hur gör jag nu? jag sitter framför min garderob som är full av slipdam och gamla saker, så som bäcker pyssel, tyger tidningar och prydnader. tyget är ju helt klart ett spara, men böckerna? spar till dina barn säger man ju, men sanningen är att jag tycker mammas gamla böker luktar äckligt och undviker dem helst. varför ska då jag släpa runt på mina hela livet?  och julprydnader? är det sådant som jag ska spara till min kommande lägenhet? eller är det sånnt som man bara ska slänga? jag blir galen. hitta iaf en ny murslev och lite annat smått och gott. konstaterade även att jag har en hel del pärlor, hihi. puuuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0