ordning och reda löning nästa freda

nattugglan är i farten, och hon fortsätter rensa och sortera. nyss sorterade jag upp mitt pyssel i två stora nyinköpta lådor, en för "papperspyssel" och färg och en för textil och smycken. känns riktigt bra att ha så bra översikt över allt. så nu är allt sammlat i två stora lådor, en sylåda och två garnlådor. perfekt! börjar få lite ordning på sakerna i rummet känns det som ialla fall, vilket är grymt skönt. har lagt de mesta i lådor för framtiden. mina saker passar inte riktigt in i detta rum längre, inte med den  nya fina tapeten. då blir det för mycket färg och mönster, till och med för mig, haha. imon har jag en ledig dag och som toppen över i'et så ska det bli fint väder! hihi nööjd tjej. men jag älskar mitt jobb. jag vet precis vilket extrajobb jag ska sattsa på om jag någon gång skulle börja studera. eller kanske jag ska säga när jag börjar studera? en senare fråga helt enkelt. den största frågan just nu stavas HÖSTEN. jag måste verkligen ta tag i mina papper, jag ligger något efter tidsplaneringen så att säga. men men. och någon mer festival verkar det inte heller bli denna sommar. jag jobbar nästan varenda helg och däremellan målar jag som en tok. förutom nästa vecka då jag smygtagit semester i tre dagar, tanken va sabbe & klippor men planen ändrades till mora (förhoppningsvis). upp och hälsa på mina små troll. nu ska jag ner och bära upp det sista från vardagsrummet så att min mor får en fin överraskning i morgon när hon vaknar :) puss ♥
p.s jag vill ha en biiiil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0