snodde lite istället för att sova

Jag har insett att min senaste kyss: något som jag inte hade gjort nykter
Jag har insett att: jag måste ta mig i kragen
Jag har lärt mig att: man inte ska använda varmluftspistol på hus, eftersom de då lätt börjar brinna
Jag trodde aldrig att: jag skulle få mitt fina jobb ( de bättre av de två)
Jag lyssnar på: vampire weekend♥
Jag pratar: helst inte inför publik
Jag tycker om: att drömma
Jag avskyr när folk: inte kan klara sig själva
Min första bästavän: sandron
Kärlek är: knepigt, men fint
Bästa tiden i mitt liv var: jag har mina små glädjestunder
Jag har missat: lite för mycket soltimmar med nära och kära
Om jag fick en sak i hela världen: så skulle jag trolla så att en viss person blev sig själv igen
Jag är: lite för oledig
När jag borstar tänderna: vill jag att det ska kännas
När jag lagar mat: kan det sluta hur som helst
Jag tänder på: charm
Det sexigaste är: en rutig skjorta, lite fint mörkt hår och nått speciellt i ansiktet
Jag är rädd för: sånt som man inte riktigt vet vad det är 
Den värsta känslan är: vilsenhet
Den bästa känslan är: lycka 
Jag är bäst på: drömma
Jag är sämst på: göra verklighet av drömmarna
Om jag var ett djur skulle jag vara: en val som är lugn men hoppar ibland
Jag kommer nog alltid att vara: lite för noggrann
Det finaste som finns är: lyckan
I sommar: jobba häcken av mig tydligen
Sist jag verkligen grät var: för några dagar sen
Jag kan: drömma mig vart jag vill
Jag kan inte: utöva friidrott
När jag vill tänka: så gör jag det
Min mobiltelefon är: min slit och släng kompis
När jag vaknar på morgonen: vill jag gärna sova lite till 
Just nu tänker jag på: allt
Bebisar är: underbara
Idag har jag: skrapat fönster, svettats som en gnu och badat
Ikväll ska jag: borde ha sovit för längesedan 
Imorgon kommer jag: jobba sen försöka ta mig ifrån sköna gröna gustafs en sväng
Jag vill verkligen: vara ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0