BARA BYGGARE, EN JÄVLA MASSA BYGGARE!

har har haft lite ångest för detta. att skirva om studenten och veckan som vart. det går ju inte att beskriva med ord. men det har vart awesome, och jag grät bara en gång, jävla finnäs! pappa kom upp och släckten var fin. klassen va bäst och ja allt va på topp. lär ju nästan lista dagarna för att bäst komma ihåg händelserna, känslorna spar jag nog i minnet♥

måndag: först lite kusin mys under dagen sen vidare till mösspåtagning i falun, dom va så fina i sina dräkter. sen bar det av till mirko och efter en stund gick vi till nutte och hans mammas fina trädgård. brännboll vare planerat men de blev mest fylla, dans och pizza tiggande. kul hade vi i alla fall.
tisdag: bal för lillebroor. fina var dom, fast de sprang in och tuggade tuggummi! anttila höll i festen denna kväll. det var fint men myggit. vi grilla och badade, vissa tvångsbadade och vissa näcka. andra pajja bänkar och mest bara drack. men mysigt hade vi. sedan drog vi mot staden, flamman. träffade massa nära och kära. sen for kvällen vidare i en soptunna.
onsdag: sliten tjej var på skolavslutning för lillebror (älskade borlängekommun mer än allt för att de laggt allt samma vecka!) sen åkte jag hem, gav grabben sin present åt massa tårta och somna. kvällen bjöd på studentmiddag på galaxen och studentfest. middagen var en bra för att vara första, men det var lite tvära kast och lite överdrivet låg nivå ibland. festen däremot var riktigt kul, fint att ha alla samlade.
torsdag:jag brukar inte vara pepp på brännboll, denna dag var jag verkligen inte pepp på brännboll. men det är ju en tradition. vi spela lite, åt lite burgare och myste lite. sen resnade vi skåp och köpte pynt till vagnen. sen åkte vi till nutte och fixa vagnen. fin blev den även om den inte hade så himlans jätte bra musikanläggning. sen åkte jag hem till trotzis och myste lite med mina homies.
fredag: STUDENTEN! vakna 5, väknte mina brudar. den ena var pigg den andra hade feber. käkade en fin rejäl frukost, fixade oss. delade ut lacken och grät en liten skvätt. vidare till husagen där vi tog kort. sedan käkade vi frukost i bygghallen och skrev i mössorna. efter det så hade vi lite privat tid med murarna. där håkan återigen visade att han troligen är den bästa läraren som finns. jag ville gråta men höll tillbaka, han hade gjort en miniatyr pustslev åt alla. söthåkan. efter detta tejpa vi lite sen tåga vi till cosmos. där saknade i alla fall jag alkoholen. väl inne på cozmos hamna vi längst fram. allt var frid och fröjd ända tills de där satans idrottspriset skulle delas ut. finnäs fick det och jag grät som en tok. jag hann lagomt lugna mig tills det tydligen var min tur att gå upp på scenen. tack♥ sen vare en massa stipendier och betyg som delades ut. sen var det äntligen dags för utspring. sist kom vi men det gjorde inget alls, jag var ganska så lycklig ändå. min skylt var mycket söt, även om jag inte hajja att det var jag. min familj var sötast och pappa var där. kusiner i massor. efter lite kramkalas med la familia fick håkan sin whisky flaska. stor varen och glad blev han. efter de vare utdelning av lack, vilka jag hoppas och tror var ganska så uppskattade, puss på er! sen skulle vi åka vagn, elen lät hägre än musiken när elen väl funka. mestadels funka den inte och vi skrek. populärast var helt klart rubriken, vilken känsla. eftersom vi enbart kunde köra accapella så skrek vi konstant. dessutom hatade vi tydligen soltorg helt plötsligt, haha. sen jag hem, lite små rund under fossingarna. myste en del med kusinbarnen. pussade på min kära mor och bara mös. efter ett tag trilla släckten in och allt var hur bra som helst. allt var toppen. efter en massa mys och paketöppnande så var det dags att dra sig till ante för förfest. den var lite random till en början men när byggarna trilla in blev den grym. vi härja som bara byggare kan och drog sedan mot s2. där förtsatte vi festandet. kvällen avslutades med pizza på centrum.
lördag: vaknade runt 18.00
puss puss puss på er hela bunten varenda liten kotte som ens kan knytas lite till den veckan, tack och bock!
byggarna skulle jag heslt vilja ge en stoor kram hela bunten och ett par väl valda fina ord. jag kommer sakna er, rejält. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0