TROTZGATAN 43

jag kanske inte måste stanna bilen för att jag gråter för mycket men jag är inte glad ändå, njuter inte riktigt så att säga. men vi säger ju aldig hejdå, bara vi ses. glöm-inte-det! vi har iallafall flyttstädat idag, gick bättre än väntat. trots att vissa hyvlade av skinn och andra hälde ut snusk. jag säger då en sak, kan ni undvika att rensa avloppet? GÖR DET! inte trevligt, inte trevligt alls. men det är lite ofattbart att vi imorgon ska lämna in nycklarna till vårt kära trotzis, då är det helt plötsligt bara sköna gröna gustafs som gäller. men snart mycket snart har ja ju ett rum iaf, gult med rosa rosor, hihi. tur äre ju också att vi har veckan framför oss som med lätthet konkurerar ut julen, p&l. lyckan är stor. torsdagen kommer bli grym med robyn, vampire och hoffe. hade ju gärna sett melissa med men hon blir lite lätt utkonkurerad. bandet ska på ikväll, hihi. dagens absolut sämsta, årets sämsta (?) är att agge kommer vara snordyr att laga. mamma funderar på att tvinga mig sälja min pärla. jag gråter på sanning, och nu är det inga dramaqueen tårar utan riktiga. min lilla lilla sweet car, tror inte att jag pallar bli av med både hemmet, huset och klassen på en enda sommar. tur att jag har min glädje vecka framför  mig. pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0