bella's choice

ett lämpligt namn på mitt nya nagellack då jag inte kan slita mig ifrån det. nu har jag iaf snackat med sts, kollat lite med planeringen och tidsplanen. det var chill att det tog lite längre tid, men då fanns risken att jag inte kommer iväg till sommaren utan till hösten ist. men det gör ju inget. helst inte nu när ROBYN (!!!!) kommer till p&l! grymt, på ett ögonblick så blev hela p&l såå värt. men då kommer ju probelmet; sommar jobb. pallar jag måla fönster i 3  veckor? kanske, kanske inte. har en annan ide som jag ska kolla upp först. annars blire väl jag och pänseln ännu en sommar, fint betalt är det i alla fall. köpte nyss tågbiljetterna till maggan och tog förgrömmat fula passkort till usa. jag ser ut som en vild-psykiskt-sjuk-alien, "heeeej vill ni verjligen att jag ska ta hand om era barn?" hoppas dekan se förbi det fula korten.... puss puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0