dancingqueens

hahahohohihi, idrotten idag, ROLIGT. tomas hade en lite överraskning åt oss idag, dans! och han hade till och med löst problemet "tjejbrist", han lådade enkelt en soltorgsklass med tjejjer. haha jag skratta och skratta och skratta lite till. jag fick snurra en hel del! och eftersom min taktik var att blunda när snurrarna började närma sig så gick det inte så bra. men kul hade vi! sen åkte jag hem och sov, och väntade på mamma och lille bror. dom bjöd på kinamat för att fira att jag imorog inleder mitt sista år som tonåring. jag fick en ipod! hihihohohaha. fin reaktion på den. nu ska jag sova, imon ska jag fylla nitton och då ska jag ha kul. puss puss puss, 18 år for the last time!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0