♥ ♥ ♥

brevet går åt fanders och jag är galet less på allt jädrans smörande, för att inte tala om engelska. hata är ett starkt ord men det passar nog in snart. nu ska bravet finslipas, sen ska jag fixa 4-5 leende passkort, fixa ett till ntyg om ungar, ta lite kort med mig och barn, plus lite till skriva på papperen och sen ett personlighetsintyg. sen så sen är det klart. roligt va? nej inte ett dugg jag vill åka nu! nu! nu! snälla ta mig och hoppa äver alla papper. jag hinner nte riktigt krångla med allt detta. nu ska brevet bli klart! puss ♥

Kommentarer
Postat av: Svenfatima

Greetings. This site is so full of information

2011-03-16 @ 08:26:34
URL: http://svenfatima.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0