Gud, jag tror du felkonstruerade mig!?

sitter min livmoder i mina lår är min fråga? senast jag kollade i biologiboken satt den i magen, vaför har jag då värk i mina lååår!?! det gör ont och jag är arg. hatar onödig smärta, och det här får nog första plats. feel the hate. drog hem från skolan, kunde inte sitta ordentligt på en stol ens, eftersom det kändes som om mina lårmuskler åts upp/nyptes innefrån. eller tvinnades är också en fin förklaring. så nu ligger jag i min uderbart sköna säng med en varmvetekudde och datorna på magen, plus lite chocklad. tyckte det fick bli så. nu ska jag plugga svejs, föresten bestämt att detta ska bli en facebook-fri-dag undrar hur länge det går? pöss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0