hur hamnar jag alltid här?

sittandes framför datorn en kväll som för vissa stavas partykväll? trött kan vara svaret. jag är ju alltid trött och just nu skapligt trött på mitt liv och mig själv. tur att jag iaf ska jobba lite imon så jag får ut och umgås med folk, blir helt knäckt av att bara sitta. ond cirkel? mabye. tror jag förvandlas till en liten bitterfitta så här på fredagskvällarna, när jag sitter själv och inte behöver bry mig om att det är folk run omkring, då dyker dom upp, bitterfitta-kännslorna. I don't love it. mina val nu är let's dance final eller engelska b? hm hm hm. dax att ta tjuren vid hornen kanske?
puss♥
p.s gillar inte riktigt bittra tradera köpare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0