idag mina vänner är det den första mars!

vilket betyder att emelie firar sina nitton år idag! grattis gullet ♥ synd någ så är jag fast i romme alpinus, så vi kommer ju inte ses på evigheter... vi fira ju camlilli i lördags med, trevligt trevligt och imon är det hennes tur att fira sin 19 års dag! (11 kvar för mig, hihi). s2 i lördags var roligt, ap mycket folk & väldigt mycket romme folk. lite svårt att känna igen alla när de inte har sina jobbkläder kan jag ju medela. men man kan bli possitivt överraskad ;) höhö
annars så händer det nada, jag jobbar, försöker fixa mina satans papper och sover. kan även hända att jag spikat -08 resan med bor min, jag menar de kommer ha terrat oss i en vecka, ska inte jag få terorisera dom lite då? jo med all rätt. fick mina skor idag, galet nöjd, så öjd så att jag nästan funderar på att spara dem till studenten? har nog fått en liten bild av hur jag vill se ut. kan bli bra det dära. lila sten på myssen. nu ska jag skriva klart mitt dear host family brev. stort faaaan av det, nja! ta vara på dig dag emelie, och det sista året som tonåring ;) big love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0