min speciella dag

går fyllde jag nitton år mina kära vänner. ortoligt men sant, nu är mina lycklga dagar som artonåring över. min gårdag var väldigt fin. vaknade först till detta:

vilket ledde till att jag njöt av min frukost och tog lite extra somvmorgon. väl i skolan så sjöng grabbsen för mig, har alldrig fått ett sånt fint motagande förut när jag kommit 20 minuter försenat.. haha en sak är säker jag kommer sakna dom. sen åkte jag hem och pyssla lite, fick lite glass av rebecca, som lina tyvärr smakade ;) höhö sen kom mina fina flickor, vi hade trevligt. desvärre vart det ingen stor utgång, (jag ska föda mina ungar lagom till löning, haha) men det var trevligt ändå. vin gör allt lite roligare, suddar även ut lite av förståndet... jag fick väldigt fina paket, både underkläder och nagellack! glad tjej. så min födelsedag igår var nog precis så som en nittonårsfödelsedag ska vara. idag ska jag vara effektiv. & tack alla för allt och alla fina gratulationer! PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0