Missfish_91

jag har inte vart in på fejsen en endaste gång idag! resultatet är att jag pluggat, lagat mat och ätit chocklad! återstår att se om vi blir matfögiftade, coccosmjölken såg lite mysko ut. men det är ju gott iaf, thaikyckling coccosmjölk och broccoli! ikväll kör vi ännu en effektiv pluggkväll, givetvis utan fejsen. tror jag nästan ska stänga ner den helt. skulle inte det vara bra skönt? föresten så gick det riktigt bra med religionen, hur skönt? gjorde bara ett stort misstag. en rubrik som inte hörde till ämnet, tydligen. men jag är nöjd ändå. några månader till nu bara! och justja, padremi kom på att jag fanns idag, kanske blir skylyftskurs nästa vecka:) puss puss puss♥

 

gulltanten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0