natti patti

nu äre natt igen borde sovit för hunda år sedan på ett ungefär. tusen timmars matte lektion imon, jippie. i morgon tänkerjag vara effektiv! sjukt effektiv. jag & berit. partat me systerami nu på kvällen, tur att vi har samma åsikter om vissa saker, tur att vi har varandra. betalade nyss mina nya fodral till min nya leksak, vill ju inte att hon ska bli repig, jag hatar repor. imon skare fixas och bytas. och pluggas. hoppas jenny blir lite gladare nu här hon iasf fått ett brev att läsa.. hoppas i alla falll, för min skull. åh vad jag hatar stora utgifter, de haglar över mig! festivalpass & friskiskort. men det är ju bättre än att slänga dem i sjön. & skulle jag ångra passet så lär det ju finnas någon annan lycklig liten själ som vill  se jay-z ;). fin apu idag. sovaaaaaa gott. puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0