Säg hej till Berit, Hej Berit!

hela min dator är brunprickig, chocklad prickig. jag missbrukar min mökra chockladkaka med hallonbitar i, mums. tyvärr snart slut. Berit är min nya kompis, eller snart så. iTunes och jag kommer inte riktigt överens än, men i sinom tid, i sinom tid! jag är snorig, sjuk och nysig. nyser stup-i-kvarten, snyter mig ännu oftare och har ont i öronen, just my luck!  just nu så fönstershoppar jag och sabini i magaluf (älska internet och google). snart snart så ska jag ta tag i fördjupningen för sista gången. måste bara nämna att mina tradera auktioner faktiskt säljer! hihi. puuusss♥

Kommentarer
Postat av: sabbe

åh nya favvo saken. fönstershopping via nätet. kommer verkligen kännas som att vi känner igen oss när vi åker dit. GALET vad jag längtar

2010-03-15 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0