skallebank.

ont i huvudet har jag. märkligt, det har vart där som en liten skugga hela dagen. jobbigaste dagen att jobba på länge, timmarna har seeegat sig frammåt. noll folk och massor av snö, då menar jag massor! sen fick alla gå hem eftersom det inte var nå folk kvar, så när nästan all personal gott då kom det folk. jisses va folk det kom. och vi var typ 5 pers kvar! loverly. jobba, jobba, jobba. älskar mitt jobb (denna gång är jag inte ironisk). det är snart slut och det framkallar lite ångest, vad ska jag göra när mina helger inte ska spenderas på romme alpinius? big question! men jag har kläckt världens dunder idé! säsongare i sälen funderade jag ju på ett tag, men nu har jag knäckt en ännu bättre idé. först usa, sen när det är klart till hösten och min engelska är på topp då söker jag till Whistler. världens bästa och största skidanläggning. hihi, kan slå sälen vad vet jag? tror att jag kommit på något bra där. men först ska jag ha en fin sommar in sweden. innan det ska jag plugga häcken av mig. i love my job and my morkingmates. föresten så har jag sålt tradera för typ 600 kr och så har jag lyckats få restbetalnigar på 600 kr. känndes sjukt bra, 600 in och 600 ut. awesome. eller inte. nu ska jag söva. imon ska jag njut av mitt jobb på riktigt, hihi. puss♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0