sommar + vinter = swinter

måste börja med en enligt mig mycket lustig grej! jay-z till p&l, (HAHAHA), bara jag som skrattar? vad sjutton ska han göra där, visst han är säkert bra, men hittar inte festivalkänslan i det riktigt? men men det blir nog bra, bara jag fått skratta av mig lite. min dag har vart allderles underbar, för den har jag tillbringat mestadels i romme alpinius! mitt första åk för året (!), och det var gött, det var som jocke sa, det satt lixom i det undermedvetna. haft en fin dag med fina människor och mycket bus. haha lisa är dagens hålgrävare, eller victor kanske är hålgrävaren och lisa den som är i hålet? sukt djupt vare iaf, och helt fantastiskt väder! nu på kvällen så har jag (äntligen) fixat ett litet evenemang tills på fredag, hoppas på en trevlig kväll. PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Karäääjn

Men föfään Clara-Berra! Det är vi som måste finna känslan, vi ska visa att han hör hemma här, här i Sveriges största festival! GOD DAMN IT! Inga klagande uttalanden mer från dej! Shuush! Kommer bli världens bästa festival känsla, tänk om han har alicia keys med sig och kör Empire state of Mind..halleluja! Peace out ! Clara + Bärra = Clähbää

2010-03-11 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0