stockholm, jag och bror.

idag blev det äntligen stockholm för min del. längtan bort fårn dalarna har  varit ganska stor. med mig fick jag olleboi, (som för övrigt kommer bli hans tilltalsnamn med hans nya stajl). det var mys, riktigt skönt. plöjde väl igenom alla hm som fanns i jakt på mina ringar med icke! och olleboi var ju vilse så han gick max en meter bakom mig hela tiden, haha. fick med mig en del fina saker hem, bland annat en helmysig klocka/ring, ett par blommiga-sommar-solbrillor & en fin klänning. awsome! nått som gjorde det hela ännu mer awsome är att jag tänker skjuta lite mer på skolarbetet och dra till alpinius imorgon med jocke, kroniz och lisa. hihihohohaha. äntligen säger jag bara! med tanke på romme så var vi och bowla igår med jobbet. jag förlora, kanske förlorade jag mest av alla (?). sen fika vi lite på p&l sen vidare till skrubben. det var trevligt och jag gillar folket jag jobbar med! nu ska jag sova för imon ska jag åka snowboard för första gången detta år! tadidadi! NATTI NATTI♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0