hoho,

Du heter: clarabellabergman
När fyller du år: när kronprinsessan firar namnsdag
Du samlar på: allt enligt sandra
Gröna eller röda äpplen: röda som luktar gott
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mina kära
Vilken tid gick du upp idag: runt halv nio
Har du sovit i din egen säng inatt: nej, tur att mamsens soffa är sköön
Har du strumpor på dig nu: japp
Hur svarar du i telefon: hejsan, kanske ? skulle vilja; clarabellabergman 19 år
Vad ska du göra ikväll: ta mig till falun
Vad ska du göra imorgon: skitkul, plugga...
Var vill du bo när du blir stor: i ett hus med fin trädgård, lagomt isolerad och lagomt oisolerad
Är det okej att gråta: ja ja ja, okejdå
När grät du senast: när jag var arg
Vilken årstid tycker du bäst om: alla har sin charm
Laddar du ner musik och film från Internet: är ingen nörd, tyvärr
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, drömma och leva 
Bär du glasögon eller linser: solisar
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9 timmar efter ja somna
Har du piercing: yesbox
Vill du gifta dig: om jag hittar rätt
Vill du ha barn: klart
Solar du ofta: bara tillfälligt  
Gillar du att dansa: dansar som om ingen ser mig
Är du flygrädd: nepp
Hur vig är du: foten bakom huvudet
Vad dricker du helst när du är törstig: waterlo
Vilken är din favoritglass: isbjörnsjackten
Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: inte min grej!
Vad äter du helst när du ser på film: chirre och dirre
Bor dina föräldrar tillsammans: ne
Har du tandläkarskräck: nej, men gillar inte skrapandet
Är du morgon- eller kvällsmänniska: nattuggla
Vilken ögonfärg har du: blå
Vilka hårfärger har du haft: brun
Har du någon gång gråtit dig till sömns: kanske
Biter du på naglarna: nepp
Är du beroende av något: facebook, mobilen och lite andra bra att ha saker
Senaste låt du hörde: någon mysko
Vad gör du på helgerna: chillar på en sten
Brukar du bädda sängen: mitt kuddhav kräver bäddning
Hur många timmar sover du på en natt: 7
Senaste bok du läste: stolthet och fördom♥
Önskar du att du bodde någon annanstans: nej, eller kanske eller önskar att jag fick bo kvar
Vem kramande du senast: linnea
Hur många lampor har du i ditt rum: tre
Vem ringde dig senast: mami
Vad är du allergisk mot: nötter
Var du glad igår: klart jag var ju med lisa
Vad är din favoritfärg: allt som inte är tråkigt
Hur ser ditt rum ut: mysigt, det är väldigt jag på något sätt 
Känner du dig värdelös: nej?
Vart vill du resa: maggan, Usa, många

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0