JUST DANCE

haha vart ska jag börja? sdutentkryssningen: känns som om ord är överflödiga, awesome är ett ord som passar ypperligt! men som sagt, så var vi ganska så jätte låga på måndagen (hur ska vi palla maggan?) men trotts måndagen så skulle jag göra om det vilken sekund som helst. har spenderat denna kväll garvandes åt massor av kort, vissa av oss har de där med att kunna vara riktigt söta på fyllekort! kommer nog minnas detta forever. denna dag började med ingen apu, peter var i bjurs. sedan besiktade jag agge, jag säger bar FUCK ROST! eller som besiktningsgubben sa, det är som att gå i ett par snygga skor utan sula. får iaf körförbud om en månad.. 5 punkter var rost, 1 var ej fungerande handbroms och de tre osynliga var byt däck, kolla varför motorn läcker olja och ännu mer rost. men det var ganska så intressant att se bilen underifrån. kanske borde sattsat på att bli bilplåtslagare? eller kanske gruvarbetare? haha. sen kila jag med tove och lina till gastro och käkade lite god mat. (jag vill gå också gå på falu fri), hörde en galen historia om att vår lägenhet var minuter från att brinna upp i morse. en stol höll på att börja brinna pga att vi hade en spegel på bordet som prickades av solen, galet. så nu har en av mina fina stolar ett 10 cm långt brännmärke. sen har jag och ollebooi handlat balkäder till honom, snygg pojk de där när han väl vill. dessutom har min mobil vart totalt försvunnen (i sandras säng) hela dagen, vilket gjort mig lite smått arg. nu ska jag sova och peppa inför ställningsprovet imon, askul! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0