jag är en jävel på att prioritera

imon ska jag bli pluggis, på riktigt. ska ruska liv i den där 4e sambon, fast iof gudmössan kanske klär dig? ;) höhö. jag har en plan. vet dock inte om den är realistisk, men till nästa vecka tänker jag bara ha projektabretet kvar, plus proven som måste göras i skolan. åååh nu är det mindre än en månad tills vi står där som lyckliga studenter! och maggan närmar sig med stormsteg (sabina imon ska jag berätta om min bli-brun-som-satan-plan). och idag har vi fått ytterligare två kompanjoner där nere, haha det kommer bli villt och det kommer spåra sönder. åh jag vill ut och ha kul, nu, nu, nuuu. alla jag känner är ute och har sig, tom mina kära sambos. min plan var ju att vara duktig och plugga, men jag lekte hemmafru och sen rädda jag mitt hår, sen hamna jag här. inge plugg idag alltså. men imon måste jag, verkligen. för på fredag vill jag kriga mig in och se på hoffe. skulle va fint med ännu en guldkant på tillvaron. pyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0