jag är hopplös,

men ändå inte värre än min kära dator. den dog för ett litet tag sedan, minuten innan jag tänkte öppna rapportfilen och faktiskt börja skriva. klick sa det och den blev kolsvart. kul tänkte jag, där rök det betyget plus verktygslådan. fint att kirra ig sista natten innan betygen verkligen sätts lixom. gött . men nu ni har jag fått liv i han, än så länge iaf. tror han ska få besöka doktorn medan jag är i maggan. vi kan behöva lite tid i från varanda han och jag, lite tid till att sakna varanda. tror ärligt att han är förbannat trött på mig och mitt dravel. gör ju aldirg nått vettigt. men nu ska jag faktiskt ta tag i det. sista uppgiften evver på hushagen. kanske drar ut på det för att njuta? ööh nej. men skulle kunna vart så om hag var ett freak. men nu vare ju inte så det var. men snälla lilla datorn lev natten ut! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0