kom ihåg mig då

tror fejsen ligger nere pga plugg. denna vecka kommer bli galen, galeeeen. resultatet av natten är en fet lårkaka, nej  jag var inte ut och inte ens full (det sista är en hemlis). jag planerade att somna tidigt, men plötsligt ligger lina i min säng med ytterkäderna och skorna (!!!). och helt plötsligt låg jag på golvet, där mina sambos försökte tvångs-klä-på-mig. medans jag ligger där sprattlandes och med inte alltför  mycket kläder på mig, kommer det plötsligt en främmande ung man i mitt rum. efter det snubblar jag, springer in i garderobsdörren och honom och sedan landar jag på golvet. bör tillägas att jag inte ens han hejja på han innan jag smällde in stackarn i väggen. jag tror jag dog lite av pinsamhet. och sorry grabben men jag tänker aldrig mer träffa dig. nu plugg, puss♥

Kommentarer
Postat av: Teohedda

Very informative...God Bless

2011-04-14 @ 11:46:43
URL: http://teohedda.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0