laughing out loud

vad har vi lärt oss idag? jo, kopiera eller sno inte spotify listor med olämpliga namn! lägg detta på minnet, annars kan det bli lite jobbigt, helst om man inte är så aktiv på fejjan. tur att jag har en räddare i nöden! annars så har jag nyss antagligen om inte hela systemet fått fnatt budat hem 50 stycken ögonskuggor, ibland kan man jag bli lite girig, jag vet. jag som inte ens använder ögonskuggor, får väl bli ändring på det, tydligen. gillar föresten nya spotify väldigt mycket, super intressant att se vad alla andra lyssnar på för nått. nu ska jag fixa lite tills imon, hoppas hoppas snälla snälla, låt mig vara normal och glad. jag skulle hamna i himmelen! puss♥

Kommentarer
Postat av: Madssigrid

Hi, very nice site! Good luck!

2011-10-26 @ 10:29:22
URL: http://madssigrid.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0