tack gud,

han hörde min tysta bön och skapade varuleverans imon, lika med ingen apu. en lugn och skön dag är precis vad jag behöver. ska ducha nu sen kirra min rapport, eller först ringa mamma och skriva av morfars släcktträd. sen vet ni va, sen är jag klar med allt plugg i gymnasier. eller just ja lite ställningspapper kvar, sen så. min farmor är föresten som ett fint halsband. de där som är så fint att man knappt använder det, ett av dom där man bara har och kollar på men sedan när man vill använda det så är det  borta eller. så nu ska jag ta fram mitt halsband och börja använda det flitigt medans jag vet vart det är, för det är hon värd. jag gillar henne. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0