tadaaah,

har du någon gång vart ute på djupt vatten? tror jag befinner mig på grymmt djupt vatten just nu, och mina simlärare befinner sig på annan ort. jag ordbajsar med ord som jag själv inte hajjar, och jag använder funktioner och system som jag tror att man ska göra. alltså är det en ganska stor chans att jag gör tokfel. men nu tror jag att jag är klar med bakgrunden iaf. lägg märke till att det är enbart bakgrunden och inte hela rapporten, bara 2/3 kvar nu. höhö fröken tidsoptemist är i farten. vindruvor fungerar föresten utmärkt som doping mot trötthet, någon kväll ska jag nog testa koffein, te med koffein. nu ska jag antingen kolla vidare på min älskade rapport eller sova så att jag pallar matten imon. wiiiho denna vecka blir bara bättre och bättre! ett litet plus till mig som bara använt fejsen en gång idag, och då i nödfall. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0