tjilivippen

jobbintervjun är nu done. vet inte alls hur det gick, men hon jag träffa var väldigt trevlig och jag skulle verkligen trivas som fisken i vattnet. har jagat referenser hela förmiddagen, fick tag i marie på romme, sötmarie. ååh jag saknar det, nu är det lite mer än en månad sedan vi stängde. sen skulle sandra slänga in lite fina ord med. nu är det bara att hoppas och hoppas. snälla snälla. just nu sitter jag och emelie här och är hungriga, foodie snart. & massor massor av plugg. varför göra allt i tid när man kan göra allt sista veckan? höhö. va föresten in en sväng på fejsen nyss, var tvungen atthitta ett nummer (kolla inget annat jag lovar). men kunde inte missa att kissie tydligen kommer joina oss i maggan. awesome, vi kommer att gå ihop som handen i handsken! fasen sabbe, du får inte dissa oss för henne nu ;)  puss♥
p.s jag vill kraaamas

Kommentarer
Postat av: Anonym

beluu, ingen risk. jag tror fan jag hatar henne

2010-05-19 @ 00:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0