vi sitter i skiten

jag sitter på en färja mitt i ett ishav, medans vissa andra ror som fan i en liten gummibåt. det absolut bästa är ju ändå att vi enbart har oss själva att skylla. de sitter i parken och myser, kul för dom. alla fula ord i världen kan inte beskriva känslan av att jag inte var klar till påsk som jag planerade för ett år sedan. men jag kommer va en expert på solenergi efter denna kväll även det cirka ett år försent... men efter en dusch och med lite grekisk mat i magen kommer detta gå kanon. jag gillar grekland, jag gillar inte att jag kommer ha ett fett blåmärke i maggan. tror jag ska döpa det för att göra det lite mer personligt. Igor? justja, bör tilläggas att min spellista på spotify är i världsklass! höhö puss♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

alltså clara, fnissar som bara den när jag läser din blogg! hihihi :)

2010-05-18 @ 01:40:43
URL: http://naturarerebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0