dansa fastän hjärtat blöder

kanske nästa tatto, haha nu var ju ja kul. pratade nyss med vår lilla kiwibrud, hon som badar i havet medans vi andra fryser ihjäl. är sugen på att åka lite utamlands, vill på äventyr. men dagens blir nog inte så äventyrlig, framor, foga och sen falustad. fast jag sattsar ju visserligen på affro ikväll, vi kan ju se det som lite afrika. jag r lite segast i satan, blir det nu när jag  inte jobbar så mycket. hörde föresten att de nya i romme är att de steker hamburgare på rullande band, bokstavligt talat. erkänner att jag är mycket nyfiken och att ett studiebesök är inplanerat i jan. ett måste helt enkelt, dream team ska kolla läget lixom. hoppas jag med får komma tillbaka om jag fryser. nu ska jag leka lite hemma fru, ringa lite sen leka elektiker åt farmor och sedan foga lite. shit jag är hemma fru och anders timell i ett, grejt! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0