fjärilarna bor i min mage

fick samtalet nyss. flyttar 15 dec, spikat och klart. jag är så galet nervös, sjukt nervös. de känns lite som att gräva med händerna i hinkar utan att veta vad som finns i dom. men jag har pratat med min chef iaf, jag slipper bo ute själv i mörkret. skönt. beställt arbetskläder har jag med gjort. nu är det bara vinterskor och skidor som fattas. det är tre veckor idag. ocgh jag är nervös redan. tur att du sitter i samma båt sabbe. men jag måste också börja packa. fick föresten fina brev igår från en fin vän i fjärran. spikar snart en liten hälsa på tripp. grejt, nu ska vi leva lite. men först köpa julklapp åt bror, puss♥

Kommentarer
Postat av: sabbe

sitter i samma båt, och jättesvårt att ro den. eh ja, det lät ju bra iaf.

2010-11-28 @ 14:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0