hjärtat

gillar ordet. det är mysigt precis som ordet kär. vissa ord har de där lilla extra. var ju ut till farmor idag, hon är som mitt lilla hjärta. det går inte att inte gilla henne. skulle ju hjälpa henne med belysningen men den ville hon ha hjälp med nästa gång sa hon, "för du kommer ju hit igen". och ja farmor det gör jag, mer än gärna. förresten så hitta jag en kille i diket, stackarn hade åkt av pga lastbilen som låg före han. samma lastbil som höll på att mosa ner mej i diket, idioooot. så jag agera lite traktor-letare i mina gamla trakter, gick tyvärr inge vidare. jag vill inte åka av vägen, de verkar galet läskigt. samtidigt känns det som om det är just det som jag leker med, faran att åka av. men ibland har ja ju brottom, nöt. sen så skulle ja ju foga och köpa skidor och massa. men de blev inget. olles skidor får vänta tills imon, ingen idé att stressköpa ny utrustning precis. och fogen var väl helt jävla värdelös om jag får vara grov i mun. så den åkte i sopen, där kan den gott ligga och stelna för jag vill inte ha den. ska köpa ny och fixa det i helgen. skönt att pyssla lite igen faktiskt. skönt att dansa lite affro igen med, tyckte jag men inte mitt knä. funderar på att ta tag i de där, jag menar det kan ju va bra att ha ett fungerande knä. nu ska jag sova lite, och försöka sluta fundera på hur man får plats med tretton mjölkförpackningar i ett kylskåp. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0