i en värld utan teknik.

jag lever för tilfället utan både dator och internet. egentligen är det int så dumt, man får sjukt mycket tid över. och nu när jag dessutom är mest ledig så får jag ännu mer tid över. jag lever livets glada dagar helt enkelt. hinner med en massa saker som förut hamna åt sidan. jag leker tex privat taxi åt mormor och morfar, filurar hemma hos farmor, jobbar lite på favvo jobbet, är där när jag inte jobbar och köper pyssel, pysslar, fikar, lunchar och hälsar på. kan man ha det bättre knappast. mitt enda problem just nu är "bo med okända febern", som dessutom innebär att man inte har en aning om vad man ska packa. hjälp. puss

Kommentarer
Postat av: sabbe

hade velat hjälpa dig. men jag behöver också hjälp. kan vi hjälpa varandra?

2010-11-23 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0