nu kan du få mej så lätt

helgen har varit fin. just idag har den inneburit plattsättning. himlans kul att testa lite igen. 6 mån sen sist, galet. tror de blev bra, ganska bra. men det är ju inte jag som ska bo och leva där, hihi. jag vill också ha en lägenhet. han har ju gjort ett kap grabben, helt klart. yesterday var det en svart dag, en bakis dag. mådde minst sagt som jag förtjänade om inte värre! men kvällen innan  var fin om inte lite för vild med det bjöd jag på. synd att familjen spela lite för mycket nytt och lite för lite av det som jag var pepp på. siktar på en pangvecka. jobbar lite för lite bara alltså inget alls. men jag ska nog se till att hålla mej sysselsatt. om inte annat kan jag ju glittra och limma lite mer. är fast har ni testat att rita lite med lim och sedan hälla på glitter? do it! okej jag är en pysselkärring i get it. det snurrar i min skalle och jag medger att jag kanske är lite splittrig för tillfället. men vafan vad ska man göra med livet då? nej nu brar jag till sälen och hoppar i ett hav, och hoppas på att det är bra badtemperatur helt enkelt. puss♥
p.s du kommer vara snygg när du är 35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0