doing it al

är som en ny människa, okejdå nja. men jag har iaf sovit hela morgonen och dagen, vaknade närmare bestämt klockan fjorton med världens sjukaste dröm-minne. idag har jag tänkt vika min lediga dag till att ta tag i allt som jag bara gått förbi/struntat i den senase månaden. typ som att städa rum, tvätta väskor kanske till och med tvätta bil. den måste ut på anonns snart så äre bara, synd nog. kväll wankas det aaaalexmys. in my crib så nu måste jag städa. justja jag vill göra armband med. köpte äntligen lacket igår, så nu ska jag spraya allt. det kan jag också göra idag. spraya mina ringar smyckesdelar med klarlack så att dom inte blir så sär fult bronsfärgade. men jag mest myser. myser runt och njuter av att inte ha en enda tid att passa förens imon eftermidda. gött gött gött. justja måste få koll på vad man borde ha på sig imon för att sprida en lagon, hej-jag-är-seriös-men-inte-tråkig-känsla. hoppas snälla lilla gud. nu ska jag bege mej en trappa upp och ta tag i mina things. puss♥

Kommentarer
Postat av: Emilianjessica

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-10-18 @ 08:19:12
URL: http://emilianjessica.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0