don't fucking tell me

här ligger jag i min säng på min lediga söndag. peppar inför de sju kommande arbetsdagarna, varav dom fem sista på kyrkan. yes, jag är ganska nöjd. annars så snurrar tankarna i 120 om allt. surfat runt och kollat på unga svenska designers hela morgonen, duktiga är dom. och det bästa är att dom är typ 27. alltså har jag ganska så gott om tid på mej, finns plats för lite spår innan man lär bli seriös och duktig. men idag måste jag nog var lite duktig ändå, ta tag i lite små sysslor. jag är en jävel på att lägga saker på hög. jag är en hög bildande person. undrar varför? igår var jag till falun & firade fina lina lite, grattis honey♥, mat och fika med 023 tjejjena. trevligt värre. det slog mej att vi verkligen är spridda världen över nu, bokstavligt talat. sjukt, och allt har vi lilla studenten att tacka, vi kan verkligen göra precis vad vi vill. skrämmande va? mer spännande. nu ska jag tvätta mina snuskiga väskor och pyssla med lite annat. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0