i en värld av förundran

åh vad jag är nyfiken, så nyfiken att jag snart tror att jag blir galen. det handlar om sälen. allt om sälen. jag vill veta vilka jag ska bo/jobba med. vilket rum jag får. hur man lösar allt de praktiska när man är så många på sån liten yta. går det bussar mellan sälen och stöten så jag kan hälsa på sabbe? vilka kläder ska man packa med? vinterskor!? äre afterski rakt igenom eller har man nytta av ett par klackar och ett par strumpisar? tell me some one! har försökt facebookat min chef utan resultat. jag vill veta lite saker nuuu. tror de bästa är om jag försöker syselsätta hjärnan. men det är i och försig bättre att fantisera om sälen än att tänka på den där förbannade mensverken som kommer sabba min dag.. fast snart ska jag få gå till mitt favvo jobb och aktivera hjärnan, hihi. love. ska försöka få med mej hem ett par jumbostickor hem. ger upp quickniten, skitgrej. puss puss puss♥


Kommentarer
Postat av: sabbe

den stora frågan är fan: GÅR DET BUSSAR MELLAN STÖTEN-TANDÅDALEN! jag eniro:ade det förresten, 16- 20 min mde bil. så joggar vi mellan kanske en halvtimma då? önsketänkande men ja :)

2010-10-21 @ 10:00:16
URL: http://fannysabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0