iglo.

det finns en del saker som  är ganska så underskattade, i alla fall i mitt liv. numero uno är definitivt lediga fredagar, bara vara ska nog bli mitt slag ord. annars så är bensin-mätar-lampor också bra att ha, ja jag lyckades få bensinstopp igår, och ja även denna gång befann jag mig på riksan. dagen borde inehållit en hög av måsten, typ risdragande och städande men jag har mest åkt bil och ätit olika goda grejjer. typ ostkrokar och glass, hihi. min kära mor mår inte så bra så har skjutsat henne till falun samt hämtat, hon misstänker brock den stackarn. men mest söt är hon för att hon är så arg, hon vill dra ris. hon fick rent av lite panik  när hon hörde att det snöa idag och sen när hon såg snön blev det inte bättre, så på söndags så ska jag dra ris. i have too. en bra sak med dagen är iaf att jag har lyckats skruva ihop brädan, eller satt dit bindningarna kanske man ska säga. fint blev det och det är ju ett litetsammanträffande att det börja snöa just idag, när den blev åkklar. jag är sugen, hihi. nu ska jag duuuscha och använda mina rustafynd. älskar att de har aussie serien, eller mitt hår älskar det. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0